onsdag 18 januari 2012

En randig typ....


Bilderna lånade på Tine K

......ja visst är jag en randig typ, ja en sån som älskar randigt menar jag....Både när det gäller kläder till mig själv och andra för den delen också klart i mitt hem. Dessa kopparna och skål från TineK står på önskelistan och maken som snart fyller år kan ju kanske få dom? Njä jag har har gjort så aldeles för många gånger så i år jag jag verkligen komma på något roligt som bara är till honom och då får det inte vara kläder för det tycker han är så tråkigt. Nej dessa får jag nog bara gå och köpa till mig själv och vi behöver ju nya kaffe koppar. Vi har kommit överens om att det ska städas i köks skåpen och allt onödigt ska få åka till loppis. Så in får det komma något nytt och roligt och såklart gärna randigt.


Ha en underbar mitt i veckan dag
Kram Anna



3 kommentarer :

Riitta Sinikka sa...

Hi! I found your lovely blog! So many nice and beautiful pictures! Best regards Riitta Sinikka

Mjuka sa...

De är väldigt fina och goda att dricka ur, men tyvärr så blir de väldigt fula på insidan när man diskat dem några gånger. Jag har lite olika som jag blandar i mönster och färg.
Kram Malin

Suz sa...

Jättefina koppar! Och visst är det härligt att få byta ut lite ibland ... bara man verkligen rensar ut också. Jag är så dålig på att plocka bort saker, löjligt fäst vid prylarna. Men ibland får jag ju skärpa mig:)
Ha det gott!
Kram Suz