torsdag 16 maj 2013

Sneak peak på uteköket...


 
 
...som nästan är klart. Nu ska det handlas fler örter och fixas lite annat smått och gott. Tänk vad maken har legat i och jobbat för att få frun glad, han är så snäll. När maken fyllde år i mars fick han en murrikka och snart är det dags för den att invigas, vem vet kanske till helgen. Nu ska det bli alá Morberg hemma hos oss, fast jag gillar honom sådär så lagar han fantastisk mat.
 
 
Här har det blivit målat två gånger med svart täcklasyr och nu känner jag mig rätt så nöjd. Fler bilder kommer när jag är klar.
 
Ha en underbara dag alla fina
Kram Anna
 
 
 
 
 
 
 
 


11 kommentarer :

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Wow så snyggt utekök!! Vilken härlig sommar ni går till mötes. Och så mysiga middagar ni kommer ha :-))

Kram
Charlotte

Almbacken sa...

Det blev ursnyggt!!

Kram, kram

Stein sa...

Kjempeflott utekjøkken!
Din mann kommer nok til å lage mange gode måltider på sin murrikka utendørs i sommer! :-D

Flower of Fame sa...

Så fint det blev! Kram Pernilla

Snäckskalsdalen. sa...

Mycket snyggt! Som vanligt när du och din man är i farten.
Kramar

Cat sa...

Så himla snyggt!! Han är duktig han, din man alltså.
Blir perfekt till sommarens middagar.
Ha de gott. Kram, Cat

Anonym sa...

Gud så snyggt! Bra jobbat båda två!!! Kram Hanna

Lantligt i smultronbacken sa...

Men jösses så fint. Undrar just om jag också får ett om jag ber maken snällt;)

Kram Teres

Unknown sa...

Gud vad snyggt.

Tänkte även be om hjälp. Hjälp oss vinna en resa till Legoland för mig och min dotter. Vi behöver alla röster vi kan få för att hålla oss kvar på listan och tävlingen avslutas vid midnatt idag 16/5. Vore verkligen snällt om du ville hjälpa oss. Vi behöver vara en av de 10 första för att vinna. Vill du hjälpa oss röstar du på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list
genom att klicka på +1 till höger om mitt namn.
Jag hoppas du vill hjälpa mig. Har även skrivit ett inlägg i bloggen om du vill läsa där först. http://lottizdays.blogg.se/2013/may/hjalp-snallaen-sista-gang-baraidag-avslutas-tavlingen.html
Dela också gärna med vänner för att hjälpa oss ännu mer.
Tack på förhand.

susanne sa...

Vad fint det blev! Och fin ny header också om jag inte ser fel...

Betong ute och inne sa...

Blev verkligen jättefint!
Kram Malin