söndag 3 november 2013

Udda....



 
....vita ljuskoppar är något jag samlar på. Tycker det är så snyggt att samla dom på en snygg silver bricka eller som här på soff bordet.


 
Det blev baka lite igår och jag kunde bara inte låta bli att göra skurna pepparkakor, mumse gott och om jag känner familjen rätt så kommer det inte hålla veckan ut, receptet hittar du här>

 
Idag har vi redan fått massor gjort, bla. har årets sista lass till tippen gått med det nerblåsta trädet och annat trädgårdsavfall, skönt att ha det gjort.
 
Ha en härlig dag
Kram Anna
 
 
 
 


2 kommentarer :

Katarinas trädgård sa...

Dubbelmysigt med alla dina ljus! Men sluta läska mig med alla mumsiga bakverk, please!!!
Kram
Katarina

Livet på solsidan sa...

Om det (inte så troligt va?) skulle bli några cookisar kvar får du gärna skicka hit ett gäng. Smarriga!

Fin present du fick av din glädjespridare också. Hyacinter är häftiga tycker jag. Tyvärr är sambon allergisk, så vi får köra med doftlösa.

Kram Tamara