söndag 17 november 2013

What a beautiful day....

 
......sjunger Michael Buble i sin låt med samma namn, underbar start på en ny dag när solen skiner.
I går fick jag äntligen gjort mina kransar som jag ville ha i min nya pergola. I år har jag nämligen bestämt mig för att försöka pynta lite mer i trädgården så nu är det bara att sätta igång. Jag kan säga att jag är väldigt sugen på att sätta upp ljusslingorna men jag försöker vänta till advent men jag kan nog säga redan nu att jag kommer kanske kunna hålla mig till nästa helg.
 


 
Nu bär det av på julmarknad till Svaneholmsslott där vi faktiskt är delägare, häftigt. Maken och jag kan titulera oss slottsherre och slottsfru :)
 
Ha ren underbar dag
Kram Anna & Zelda
 
 
 
 

5 kommentarer :

Anonym sa...

Hej!
Jättefint som vanligt
Har du torkat Hortensian innan du satte fast den ?
Ja då får väl lilla Zelda kalla sig Slottsfröken :D

Skånska Barbro

Marina sa...

Jättefina kransar!
Slingan i Lugnet är på plats men inte tänd. Den i trädet hänger på plats året om men är (så klart ;)) inte tänd. En slinga ska sättas upp i uterummet och det görs kanske nästan helg men vi kommer inte tända den heller.

Hoppas det var bra på julmarknaden!

Kram

Katarinas trädgård sa...

Fina kransar, det är så mysigt att pynta ute, även så här års. Jag tycker du kan tända slingorna nu, det är ju mörk!
Hoppas ni hade det bra, på ert slott!
Kram
Katarina

AnnaHelena sa...

Så fina kransar slottsfrun har gjort! Jättefina!
Här har slingorna redan kommit fram. Man får! :-)

Kram // AH

Godastunder-tokigaidéer sa...

HejBarbro,
Det är så härligt att du lämnar kommentar och berättar att du varit här. Hortensian klippte jag när jag gjorde kransarna så den var pur färsk.

Kram Till dig/Anna