tisdag 8 november 2011

Snöiga kakor......



I helgen hade jag tänkt baka lite godsaker men tiden gick åt till annat mys pyssel så i går kväll blev det testat något nytt och gott. Leilas snöiga kakor som kanske är mer passande att baka vid jul men som ni vet är jag nästan där redan nu......Dom var väldigt enkla att baka och jag gjorde dubbel sats och hade 2 dl mer mjöl än vad receptet sa.



Du kan även hitta receptet här


  ❤  ❤   ❤ ❤  ❤   ❤  ❤ ❤ ❤  ❤

I går firade jag 2 år med bloggen och 66 900 besökare senare är jag fortfarande kvar, inte trodde jag att jag skulle ha så mycket att berätta och visa... ;)  Såklart måste detta firas med en utlottning, men det får blir efter NY.



Vill passa på och visa en super fin och praktisk comfortkjol att ha i höst och vinter. Jag fick denna fina av kompisar förra helgen och den är verkligen super. Att kunna ha utan på jeans eller när du ska gå bort i vinter i en fin kjol/klänning och inte vill frysa. Du hittar din närmsta återförsäljare på Dobsom

Ha en härlig tisdag
Kram Anna




5 kommentarer :

Mys och hemtrevnad sa...

så goa kakorna ser ut och gratulerar till dina 2 år som bloggerska...kramis semlan

MyGarden sa...

De som riktigt smaskiga ut, så de måste jag också testa att baka.
Tack för din alltid lika trevliga och underhållande blogg.

Limetwig sa...

Gott gott, de får jag ta och testa! Du bjuder alltid på så goda recept och tror jag kommer hålla med denna gång osså :)
Ha det bäst! Åse

Möllebacken sa...

Smarrigt värre. Själv sitter jag och väntar på Äppelrivet som står i ugnen. Luktar gott.
Smart kjol! Den är ju bra om man ska iväg och men höver rasta hunden innan :)
Kram Pella

Mari sa...

Men vilken smart kjol =). Jag har på vinterns kallaste dagar, termobyxor jag bråkar med på morgonen!! Då jag ska ut med hunden. Den kjolen ser snyggare ut... tack för tipset=)
kramis Mari