fredag 2 augusti 2013

Ett projekt klart och ett nytt på gång...

 
Nu är det bara vatten som saknas och det kan man ju säga är lite av en huvud grej för att en utedusch ska fungera. Vi pratar lite olika lösningar och för min del har jag helt lämnat över det till maken att fixa......enkelt, det ska bli underbart härligt att duscha under bar himmel när det blir klart.
Någon form av hylla eller korg ska hängas i duschen för lite tvål och annat, sen är jag nog rätt så nöjd, får inte bli för mycke heller.



 
Så här såg det ut i går.
 
 
Hoppas du har en härlig lördag
Kram Anna
 
 
 
Vill du ha en sneak peak vad nästa projekt blir?

 
Vad tror du att det ska bli?
 
 
 
 
 

6 kommentarer :

Ninnis sa...

Vilken snygg lösning på en dusch utomhus....den gillade jag....=)
Gissar på en bänk kanske...???

Ha det bra !

Kram Ninni

Anonym sa...

Wow, vad ni håller på! Jag blir så inspirerad av all kreativitet som bara flödar i dina bilder. Hoppas vi kan besöka varandras trädgårdar snart! Kram & ha en fin lördag!

Katarinas trädgård sa...

En utomhusdusch verkar ju inte alls dumt, det blev så snyggt!
Ska ni bygga en kanal?!
Visst gick tiden snabbt när vi var på Hedentorps, det kändes faktiskt inte alls långt. Och Nisses konditori var inte upplevelse, roligt att det finna sådana ställen kvar.
Kram
Katarina

Villa Vårgatan sa...

Ja, där skulle man kunna hänga utan att ta en dusch också:-). Superfint! Fina, lyxiga detaljer.

Kram Eva

Anna-Maria sa...

Finfina lösningar! Utedusch och miljön runtom är så snyggt gjord.Bravissimo!

Marina sa...

Superfin dusch!

Kram